Advertisement

גל גדות מהיר ועצבני - : סוכנת קשוחה של הביון הבריטי.

גל גדות מהיר ועצבני - : סוכנת קשוחה של הביון הבריטי.. וין דיזל, פול ווקר, דווין ג'ונסון and others. אחרי שנבחרה לגלם את וונדר וומן, והיא נראית נהדר עם התלבושת הצמודה והסקסית שלה, גל גדות שלנו בדרך לכבוש, את המסכים. מרדפי מכוניות הם אחד הדברים שאני הכי אוהב בקולנוע. בעקבות ניסיונותיו לעצור אותם, איש שירות הביטחון הדיפלומטי, הסוכן לוק הובס. כשמפיצים סרטים עושים כמה גרסאות של הכרזה לשימושים שונים.

בהצצה לפרק ששמו bart's not dead, נראית גדות גדות נבחנת לגלם את דמותה של ליסה סימפסון, וכמעט זוכה מיד בתפקיד. גל גדות במגעים לחזור למהיר ועצבני. המחליפה של גל גדות במהיר ועצבני: בשנים האחרונות השחקנית גל גדות משלבת בין הוליווד לישראל. גם הדמות שלה במהיר ועצבני הייתה בעלת שיוך ישראלי.

×
×"וויין ×"×" רוק ×' ונסון from sm.ign.com
זאת הסצנה שהפכה את הסדרה ליצירת אומנות. נכון, חלום רטוב של כל שחקן, או שחקנית. השחקנית הישראלית גל גדות תדבב את דמותה בפרק של משפחת סימפסון, שישודר בארצות הברית בסוף החודש. גל גדות (נולדה ב־30 באפריל 1985) היא שחקנית ודוגמנית ישראלית. מה זה צריך להיות, זה החינוך שהיא קיבלה בארץ? בסרט, שעלילתו תתאר שוטרים מושחתים המתכננים שוד גדול גדות, שהופיעה עד כה בסרטים ההוליוודיים דייט לילי ובין יום ללילה ובשלושה מסרטי סדרת מהיר ועצבני, לוהקה באחרונה לתפקיד וונדרוומן בסרט גיבורי העל באטמן. השחקנית הבינלאומית גל גדות כובשת עוד פסגה בקריירה שלה. לרגל יציאת הסרט באטמן נגד סופרמן וחגיגת גל גדות ברחבי העולם, וואלה!

דומיניק טורטו וצוותו הופכים אמנם לעשירים, אך הרישום והרקורד הפלילי שלהם מונע מהם לשוב למולדתם.

The fast and the furious) היא סדרת סרטי פעולה העוסקת במרוצי רחוב מחתרתיים. הכוכבת הישראלית התגלתה בהוליווד בזכות התפקיד בסדרת סרטי האקשן והמכוניות.בלת אחרי שהיא הפכה לוונדר וומן, השחקנית הבריטית ונסה קירבי תהיה זו שתחליף אותה בספין אוף בכיכובו של דה רוק. אז הנה לכם לקטנו את הסרט מהיר ועצבני באיכות מה צריך יותר מזה? אפילו גל גדות כבר לא עוזרת: בשנים האחרונות השחקנית גל גדות משלבת בין הוליווד לישראל. בעקבות ניסיונותיו לעצור אותם, איש שירות הביטחון הדיפלומטי, הסוכן לוק הובס. הפרסומת תשודר במהלך הרבע הרביעי של המשחק ולצידה של גדות יככב שחקן הקולנוע האמריקאי וג'ייסון סטיית'האם (מהיר ועצבני 7). סוכנת קשוחה של הביון הבריטי. גל גדות שלנו, גדלה איתנו בארץ הורסת דוקאטי. אמירה מורג על הסרטים החדשים בכיכובה של גל גדות, הכוכבת שלנו בהוליווד. ונראה ששם המסע ומתן עוד לא נגמר, אך גדות, שלא זכתה להרבה תסריטים שהוגשו אליה לאחר הצלחת וונדר וומן, תשמח בוודאי למצב את עצמה ככוכבת קומדיית פעולה שספק אם תכניס פחות מחצי מיליארד דולר. גל גדות במגעים לחזור למהיר ועצבני. אחרי תפקידים הוליוודים קטנים וקטנים פחות בסדרת מהיר ועצבני ובסרט דייט לילי, ולאחר שנודע שהיא תגלם את דמותה של וונדר וומן בסרט באטמן נגד סופרמן שאמור לצאת בשנת 2016, נחשף השבוע כי הדוגמנית והשחקנית חתמה על חוזה לגלם את גיבורת העל בשלושה סרטים של אולפני וורנר, זאת לפי המגזין ההוליוודי, ווריאטי.

מרדפי מכוניות הם אחד הדברים שאני הכי אוהב בקולנוע. מהיר ועצבני 6 הוא סרט טיפשי להפליא ואלים להחליא, שמתעקש לשים את הדגש על עלילה קלושה וחסרת היגיון במקום על מרדפי המכוניות הסוחפים. ונראה ששם המסע ומתן עוד לא נגמר, אך גדות, שלא זכתה להרבה תסריטים שהוגשו אליה לאחר הצלחת וונדר וומן, תשמח בוודאי למצב את עצמה ככוכבת קומדיית פעולה שספק אם תכניס פחות מחצי מיליארד דולר. בארצות הברית, לעומת זאת, עדיין לא קלטו לגמרי מי ומה היא הפלא הזה מישראל. ראיון עם גל גדות על השנה החלומית שלה , בעקבות הסרטים בהוליווד כמו מהיר ועצבני , וונדר וומן.

מ×
מ×"יר ועצ×'× ×™ 6 סוחטים את ×"וושת ×"×'ל ×'×"ות from ynet-images1.yit.co.il
אז בטח גם לא תוותרו על ההזדמנות לראות לפני כולם (או באיחור קל) את מהיר ועצבני 7. אמירה מורג על הסרטים החדשים בכיכובה של גל גדות, הכוכבת שלנו בהוליווד. זאת הסצנה שהפכה את הסדרה ליצירת אומנות. מהיר ועצבני 6 הוא סרט טיפשי להפליא ואלים להחליא, שמתעקש לשים את הדגש על עלילה קלושה וחסרת היגיון במקום על מרדפי המכוניות הסוחפים. ובאוקטובר 2008 התחתנו הזוג המלכותי גל גדות ובכיר ליבה ירון ורסנו ,עם רשימת אורחים מכובדת ופיגורה נטולת תפוחים ודבש. לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית, גל גדות עומדת לכבוש גם את המסך הקטן: אחרי תפקידים הוליוודים קטנים וקטנים פחות בסדרת מהיר ועצבני ובסרט דייט לילי, ולאחר שנודע שהיא תגלם את דמותה של וונדר וומן בסרט באטמן נגד סופרמן שאמור לצאת בשנת 2016, נחשף השבוע כי הדוגמנית והשחקנית חתמה על חוזה לגלם את גיבורת העל בשלושה סרטים של אולפני וורנר, זאת לפי המגזין ההוליוודי, ווריאטי. זה בגלל שבבני ברק הוא פחות מהיר ויותר עצבני.

אולי זאת הסיבה שלמרות שהסרט על וונדר וומן עצמה ייצא רק ביוני 2017, היא נעה בשבועות האחרונים בין ראיון לאלן דג'נרס, ג'ימי קימל וסבבי שיחות עם התקשורת האמריקאית על זרועותיה בקצב מהיר ועצבני של השכמה בשש בבוקר והגעה למלון לא לפני עשר בערב.

היא זכתה לפרסום עולמי לאחר שגילמה את דמותה של ג'יזל ישר בסדרת הסרטים האמריקאית מהיר ועצבני. סלבס נותנת לכם אופציה לבחון עד כמה אתם מכירים את השחקנית הישראלית המצליחה ביותר בכל הזמנים! לרגל יציאת הסרט באטמן נגד סופרמן וחגיגת גל גדות ברחבי העולם, וואלה! ונראה ששם המסע ומתן עוד לא נגמר, אך גדות, שלא זכתה להרבה תסריטים שהוגשו אליה לאחר הצלחת וונדר וומן, תשמח בוודאי למצב את עצמה ככוכבת קומדיית פעולה שספק אם תכניס פחות מחצי מיליארד דולר. לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית לאחר דשדוש הקריירה הטלוויזיונית שלה, עברה לקולנוע, שם עשתה את הקפיצה הענקית הודות להופעותיה בסדרת סרטי מהיר ועצבני, ולאחר מכן כמובן ב. המעברים נהיו הדבר הכי טריוויאלי. בסרט, שעלילתו תתאר שוטרים מושחתים המתכננים שוד גדול גדות, שהופיעה עד כה בסרטים ההוליוודיים דייט לילי ובין יום ללילה ובשלושה מסרטי סדרת מהיר ועצבני, לוהקה באחרונה לתפקיד וונדרוומן בסרט גיבורי העל באטמן. אולי זאת הסיבה שלמרות שהסרט על וונדר וומן עצמה ייצא רק ביוני 2017, היא נעה בשבועות האחרונים בין ראיון לאלן דג'נרס, ג'ימי קימל וסבבי שיחות עם התקשורת האמריקאית על זרועותיה בקצב מהיר ועצבני של השכמה בשש בבוקר והגעה למלון לא לפני עשר בערב. אחרי תפקידים הוליוודים קטנים וקטנים פחות בסדרת מהיר ועצבני ובסרט דייט לילי, ולאחר שנודע שהיא תגלם את דמותה של וונדר וומן בסרט באטמן נגד סופרמן שאמור לצאת בשנת 2016, נחשף השבוע כי הדוגמנית והשחקנית חתמה על חוזה לגלם את גיבורת העל בשלושה סרטים של אולפני וורנר, זאת לפי המגזין ההוליוודי, ווריאטי. הקשר העלילתי בין הסדרות אינו רציף, אם כי קיים קו משותף המתבסס על דמויות הסדרה. כשמפיצים סרטים עושים כמה גרסאות של הכרזה לשימושים שונים. סוכנת קשוחה של הביון הבריטי. מה זה צריך להיות, זה החינוך שהיא קיבלה בארץ?

בוא נראה מה יש לנו בסצנה: אחרי שנבחרה לגלם את וונדר וומן, והיא נראית נהדר עם התלבושת הצמודה והסקסית שלה, גל גדות שלנו בדרך לכבוש, את המסכים. מסיבות שונות הרבה זמן לא פרסמתי שום דבר אבל זה עצבן אותי. גל גדות במהיר ועצבני 5 (צילום: אז הנה לכם לקטנו את הסרט מהיר ועצבני באיכות מה צריך יותר מזה?

וי×
וי×"או ×"טריילר של מ×"יר ועצ×'× ×™ 5 עם ×'ל ×'×"ות וואל×" תר×'ות from img.wcdn.co.il
היא זכורה מהסצנה שחלקה עם מארק וולברג בקומדיה דייט לילי (2010) כצעירה בשם נתניה. אז בטח גם לא תוותרו על ההזדמנות לראות לפני כולם (או באיחור קל) את מהיר ועצבני 7. גל גדות במגעים לחזור למהיר ועצבני. בסרט הנוכחי היא איננה (חוץ מאשר בשוט אחד שבו היא מופיעה בצילום), אבל הרעש התקשורתי סביב מותו של ווקר, יבטיח היענות עצומה גם הפעם. הפרסומת תשודר במהלך הרבע הרביעי של המשחק ולצידה של גדות יככב שחקן הקולנוע האמריקאי וג'ייסון סטיית'האם (מהיר ועצבני 7). אפילו גל גדות כבר לא עוזרת: השניים יככבו בסדרה של סרטונים קצרים, בהם פרסומת בת 30 שניות שתשודר בסופרבול. גל גדות שלנו, גדלה איתנו בארץ הורסת דוקאטי.

השחקנית הבינלאומית גל גדות כובשת עוד פסגה בקריירה שלה.

סלבס נותנת לכם אופציה לבחון עד כמה אתם מכירים את השחקנית הישראלית המצליחה ביותר בכל הזמנים! The fast and the furious) היא סדרת סרטי פעולה העוסקת במרוצי רחוב מחתרתיים. אלא ש״מהיר ועצבני 5״ ו״מהיר ועצבני 6״ גייסו לתוכם את גל גדות, מה שעזר לו להפוך להצלחה כה גדולה בארץ. מהיר ועצבני 6, גל גדות ודוקאטי. אז הנה לכם לקטנו את הסרט מהיר ועצבני באיכות מה צריך יותר מזה? בחודשים הקרובים ייצא לאקרנים הסרט השישי בסדרת מהיר ועצבני בכיכובה של גדות. לרגל יציאת הסרט באטמן נגד סופרמן וחגיגת גל גדות ברחבי העולם, וואלה! הפרסומת תשודר במהלך הרבע הרביעי של המשחק ולצידה של גדות יככב שחקן הקולנוע האמריקאי וג'ייסון סטיית'האם (מהיר ועצבני 7). נכון, חלום רטוב של כל שחקן, או שחקנית. מה אומרים לכם השמות הבאים: זה בגלל שבבני ברק הוא פחות מהיר ויותר עצבני. בעקבות ניסיונותיו לעצור אותם, איש שירות הביטחון הדיפלומטי, הסוכן לוק הובס. מרדפי מכוניות הם אחד הדברים שאני הכי אוהב בקולנוע.

אפילו גל גדות כבר לא עוזרת: גל גדות. אני לא חושבת שיש מישהו שמתעסק בתחום שלי או שחי את חיי התהילה כל הזמן.

Post a Comment

0 Comments